varkens

joey
Korat-Isaan-Forum-Gast

varkens

Ungelesener Beitragvon joey » Mo Nov 26, 2007 12:53 pm

te koop voor u bruiloft en partijen klein en grotevarkens.tel 0872567071

dutch (†2012)
Korat-Isaan-Forum-Gast

Re: varkens

Ungelesener Beitragvon dutch (†2012) » Mo Nov 26, 2007 6:51 pm

Geslacht (en uitgebeend ?) of levend ?

Thuis bezorgd of ophalen?

joey
Korat-Isaan-Forum-Gast

Re: varkens

Ungelesener Beitragvon joey » Di Nov 27, 2007 12:48 pm

bedankt voor de leuke reactie Dutch Maar ik heb echt een boerderij hier en fokvarkens.ik zal mijn eerst even voorstellen.Ik ben Nico van Empel woon reeds acht jaar in korat ben getrouwd met een vrouw van 28 lentes heb twee kinderen Joey van drie jaar en Naomi van 7 maanden.ik zelf ben 56 jaar Naast het fokken van varkens en de inkoop en vekoop daarvan, doe ik nog veel aannemers werk.Ik heb reeds 21 huizen gebouwd in de afgelopen 3jaar Huizen zowel op de thaise styl als de europeese styl.Ik ben elke dag druk doende.een huis bouwen doe ik 7 a 8 weken over vier kamers wel te verstaan.de thaise mensen doen er 4 maanden over gewoon simpel weg dat zij geen gereedsachap bezitten en de cement vloeren met de hand maken ik bel c.pec en in eeen dag is er 22 cuup gestort. ach je heb wat om handen

met vriendelijke groet n.van Empel

dutch (†2012)
Korat-Isaan-Forum-Gast

Re: varkens

Ungelesener Beitragvon dutch (†2012) » Di Nov 27, 2007 6:50 pm

Het klonk misschien grappig maar was tevens serieus bedoeld.
Heb vroeger veel varkens en runderen uitgebeend maar niet geslacht (was slagers zoon en moest,zoals dat vroeger ging,thuis meehelpen :)
Dat huis bouwen klinkt mij wel aardig in de oren en zal ik onthouden.(Heb overigens zelf al een huis)
Ben zelf 64 en woon permanent in Thailand (gepensioeneerd).


Zurück zu „Nieuws van de nederlandse vereniging“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 14 Gäste